Äntligen klara

 
 
Sorry att jag inte har uppdaterat på ett tag men vårt internet i stugan har fått spunk och fungerar inte längre. Vi har i alla fall blivit klara med taket på ladugården som har tagit två somrar att lägga. Underbart skönt att inte ha några stora projekt inför nästa sommar och det enda som jag bestämt mig för att göra då är att renovera och fixa lekstugan.
 
 
För att fira att vi blivit klara bjöd vi igår in mina föräldrar på middag och pappa kom över med en flaska champagne. Det är inte min favoritdryck men den här varianten Beaumont des Crayères Champagne Grande Reserve var riktigt god. Vi avslutade middagen med att grilla XXL marshmallows vilket har blivit lite av en favorit.
 
 
 
 
 
På måndag börjar jag jobba igen vilket jag inte direkt ser fram emot men det ska bli skönt att komma hem då vi har varit borta i fyra veckor. Vi lämnade faktiskt Jämtland i morse men har tagit ett stopp i Sundsvall på vägen ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0