Ja må han leva....

 
Morgonen började ganska tidigt för mig idag då maken fyller år. Jag tog en promenad till Gateau för att köpa chokladbakelser och makens favoritmacka med kalkon, caesardressing och ruccola.
 
När jag kom hem hade Pyret helt på egen hand gjort ett fruktspett och alla godsaker bar vi in till maken som fortfarande låg i sängen.
 
 
Från mig fick han en gråaktig kavaj och ett armband inköpta på Volt och av barnen fick han varsin teckning.
 
Bra start på dagen som följdes upp med IKEA, Barkarby Outlet, biofilmen HOME, Willys och en tur i parken. Inte undra på att jag känner mig lite trött. Nu är det dags att pussa kudden då det blir en tidig start i morgon.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :D

2015-04-20 @ 12:44:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0