Om två dagar är det dags

 
Idag har det promenerat omkring väldigt många orangea väskor på stan. Det är alla kvinnor som ska springa tjejmilen på lördag som fått en liten goodie bag när de hämtat ut sin nummerlapp. Jag var givetvis också där idag i sällskap med barnen för att hämta min lapp. Lite humor är det att de stavat mitt efternamn fel (vilket händer fler gånger än det faktiskt blir rätt).
 
Nu gäller det att hålla sig frisk till på lördag. Foten krånglar lite men det är inte värre än att jag i alla fall kan springa. I morgon får vi besök att vänner från Sundsvall som kommer över på middag. Dagen efter är det dags för mig och mamman i familjen att utmana banan och se till att komma i mål. Jag har insett att det inte är någon idé att försöka slå personbästa då det kommer att gå trögt i omgångar med tanke på hur många det är som är ute på banan samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Så vad blev efternamnet? Samma kroppsdel som med rättstavningsprogrammet? ;-)

2014-09-04 @ 23:20:40
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0