Torra händer

 
Så fort det blir kallt ute är det två saker som kommer som ett brev på posten för mig. Det ena är torra händer och det andra är flygigt hår. Idag såg jag till att råda bot på de torra händerna genom att ta en sväng till The Body Shop och skaffa några handkrämer.
 
Jag tycker att deras dofter är så härliga och nu har de en ny variant som heter Glazed Apple som kommer att finnas under en begränsad period. I butiken hade de ett erbjudande där du får två handkrämer (30 ml) för 80 kr. Tyvärr gäller det inte Glazed Apple då det är en nyhet men de har en mängd andra varianter att välja på.
 
Dessa tuber ska få följa med mig till jobbet i morgon då luften där är väldigt torr och det sätter sina spår på mina händer. Strawberry luktar så gott att jag nästan vill äta upp den och jag kan tänka mig att jag kommer att få dela med mig till några kolleger när de väl ser vad jag har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0