Illums Bolighus adventskalender

 
Varje år från mitten av november till mitten av december har Illums Bolighus en adventskalender där de har två produkter per dag som är ordentligt rabatterade. Tidigare år har jag lyckats lägga beslag på både en ljusstake från Arne Jacobsen (den med tre metallklot som sitter ihop) och en adventsljusstake i vitmålad gjutjärn från Muuto. Båda fick jag med 50% rabatt.
 
Det här året har jag hittat några saker som kommer att köpas och jag lovar att visa vad det blir. Jag måste också ta mig tid att gå och titta i butiken någon dag för den är som en enda stor godisaffär för den som gillar inredning. Nu är det också extra fint med tanke på att butiken är julpyntad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0