Premiär för balkonghäng

 
Vilket härligt väder det har varit idag. Äntligen har sommarvärmen kommit tillbaka och det firade vi med att inviga balkongen för säsongen och njuta av lite mat i solen. Det blev middag bestående av pulled pork, stekt sparris med flingsalt, kokta majskolvar, mozzarella, avocado och fetaost. Till dessert blev det supergoda chokladstrutar från Mövenpick.
 
 
Jag njuter fortfarande över att lägenheten är så fin vilket gör att jag inte är lika stressad som vanligt. Annars finns det alltid någonting som måste göras men för tillfället är allt redan gjort. Nu har jag tänt lite ljus och jag och maken tittar på ett inspelat avsnitt av Mästarnas Mästare samtidigt som vi dricker rosévin. Inte illa. Inte illa alls.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0