Magiska träd

 
För några veckor sedan var jag inne på leksaksbutiken Krabat för att köpa en present. När jag och min kompis strosade runt i butiken hittade jag en hylla med likadana saker som jag hade på 80-talet. Det var värsta nostalgitrippen. En av sakerna var magiska träd och givetvis köpte jag med mig två stycken hem till barnen.
 
 
Själva träden är i papp som sätts ihop med varandra. De ska sedan sättas ner i små plastskålar och där ska en vätska hällas som kommer med i paketet. Sedan är det bara att vänta och efter ett dygn har träden blivit fluffiga och fina. Pyret och Lillebror var helt fascinerade och hade alla möjliga teorier om hur det egentligen hade gått till.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0