Att ha de bästa av vänner

 
Jag har fått många peppande hälsningar från mina vänner under hela denna eländiga sjukperiod. Vad skulle jag göra utan er?! Igår tog mamma och jag en promenad ner till centrum (har en sådan sjuk träningsvärk i vadmusklerna av att ha gått några hundra meter) och när vi kom hem stod en kasse utanför dörren.
 
Den var min kompis M som fixat ihop en riktig "krya på dig" kasse till mig. I den fanns en butterkaka, två olika sorters kakor, godis, tuggummin, en knippe tulpaner och tidningen Elle mat & vin. Åh, jag mår genast lite bättre.
 
Jag och M träffades när vi gick på samma föräldragrupp då jag väntade Pyret. Det finns ingen som är så omtänksam som hon och jag önskade att jag hade en promille av den empati och omtanke som hon har för andra människor. Hon är verkligen enastående som alltid hinner med sina nära och kära till 100% trots ett eget hektiskt liv med småbarn och jobb. Tusen tack snälla M för att jag får ha dig i mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0