Att bara ligga och vänta

Jissus vad livet är trist just nu. Det blir dessutom värre och värre vilket verkligen sliter både på kroppen och knoppen. Nu har jag legat i fyra veckor vilket gör att jag förutom smärtan börjar få ont på andra ställen i kroppen.
 
I fredags skulle jag lägga om min nefrostomi men var så dålig att de kallade in en läkare och började ta en mängd prover. Det visade sig att jag har fått en infektion. Nu bli det till att äta penicillin också. 
 
Min läkare från Danderyds Sjukhus ringde mig igår kväll trots att han har semester och sa att nu måste de göra någonting. Han ska fixa en akuttid för röntgen för att se hur läkningen går. Det skulle bli idag eller i morgon men givetvis har ingen ringt. Han har förstått att det är bråttom att få ut nefrostomin så ni får hålla tummarna för att det har läkt bra.
 
Tack alla som ger mig glada tillrop och som hoppas på att jag snart ska bli bättre. Det värmer ska ni veta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0