Hyra semesterboende utomlands

 
När jag, mamma och syrran skulle till Budapest började vi surfa runt på nätet för att hitta ett bra hotell att bo på. Då fick jag tipset av min chef att gå in på sidan www.homeaway.com för att se om det fanns någon bra lägenhet vi kunde bo i. Där hittade vi vår lägenhet som ligger mitt i centrala Budapest och som har allt (plus lite till) som vi önskade och dessutom var den riktigt modern á la väst standard.
 
 
Den ligger i samma hus som Brittiska ambassaden och i huset bodde även Raoul Wallenberg när han var i Budapest och försökte rädda judarna undan nazisterna. Precis utanför porten ligger en stor park och i parken finns ett gigantiskt pariserhjul. Det stod nästan utanför vårt fönster och var jättefint när det var upplyst på natten. Ett stort plus med att hyra lägenheten var också att ägaren kom och hämtade oss på flygplatsen när vi landade.
 
 
Det är även toppen att ha tillgång till kylskåp för att förvara vin, ost och kallskuret som vi smaskade på när vi kom hem på kvällarna. Jag kan helt klart tänka mig att hyra på detta sätt igen istället för att bo på hotell. Vi betalade 270 USD för tre personer för tre nätter. Nedan är länken till lägenheten:
 
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p397152
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0