Asics GT-2000 2 Lite-Show

 
Efter frukosten idag åkte jag, maken och barnen in till stan. Maken skulle köpa ett träningsredskap och jag skulle lämna tillbaka några skor på Inter Sport. Väl på plats på Inter Sport insåg vi att de har en ordentlig rea och vi köpte på oss en fotboll till Lillebror, en ny ryggsäck till Pyret inför skolstarten och ett par dansskor till dess hos ska börja dansa balett i höst.
 
 
Vi tog även en sväng till Runners Store där jag provade ut ett par nya löparskor (en tidig födelsedagspresent från maken). Det blev ett par Asics GT-2000 2 Lite-Show och jag måste säga att jag är riktigt nöjd. Jag tog en sväng på 9,2 km med dem idag och det kändes riktigt bra. Jag vet att jag ska "springa in dem försiktigt" men jag vill fortsätta med min app mot målet att nå 10 km och då var det bara att köra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0