Njuter av värmen

 
Det är inte klokt vad varmt det är idag men jag ska inte gnälla då jag har längtat efter sommaren ganska länge nu. Planen var att ta mig ut på en löptur tidigt på morgonen men vi vaknade inte förrän 9.30 i morse och det fick istället bli till att sticka iväg innan lunch. Det var ett riktigt jobbigt pass då solen strålade från en klarblå himmel.
 
Under dagen har maken satt upp studsmattan och gungorna. I morgon åker hängmattan och en annan gunga upp. Det gäller att hålla barnen upptagna inför vårt kommande projekt som kommer att ta på krafterna. För min egen del kommer det att bli sådär med tanke på att jag lätt får svindel och här gäller det att jobba på hög höjd. Jag berättar mer när vi kommit igång.
 
 
Efter middagen gick vi ner till hagen för att ge hästen lite äpple. Nu är det snart dags för barnen att gå och lägga sig, det är inte klokt vad trött man blir av att vara ute i solen en hel dag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0