Halvårsbokslut

 
 
Tyvärr kommer jag inte ha tid att kika in på bloggen speciellt mycket de kommande dagarna. Jag jobbar nämligen med halvårsbokslutet på jobbet vilket betyder mycket långa dagar framför datorn. Det som håller mig uppe är att det snart är dags för semester, så skönt.
 
Under tiden visar jag upp mina fina nymålade naglar med nya gelnagellacket Pink Bomb från IsaDora. Jag måste säga att lacket håller sig väldigt bra men det bästa är att naglarna blir riktigt starka och inte går av och skivar sig lika lätt som i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Med tanke på vädret är det kanske lika bra att jobba..

Blev så glad i morse när solen sken på min morgonrunda, och så tittar jag ut nu och det vräker ner..

Kämpa på!

2014-07-03 @ 11:31:20
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0