Stone soffbord

Bild: www.poshliving.se
 
Jag har tidigare visat lite bilder på olika soffbord som vi skulle kunna tänka oss att köpa till vardagsrummet men vi hittar inte den som stämmer till 100%. Soffbordet Stone från Posh Living är precis vad vi vill ha förutom att måtten är lite fel. Jag vill ha ett marmorbord med måtten 100x100 cm men bordet ovan är 80x80 cm. Visst, det kan kännas futtigt att gnälla om några extra centimeter men meningen är att vi ska ha bordet väldigt länge och då vill jag känna att det är precis som jag vill ha det.
 
Ett alternativ är att ta kontakt  med en smed och sedan en stenfirma för att höra vad båda delarna skulle kosta. Vi får se om det går att lösa. Annar lär det nog bli bordet från Posh Living då det verkar vara så nära vårt önskebord vi kan komma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0