Rosa i vardagsrummet

 
Nu är jag riktigt trött på alla julsaker och idag åker de ner i sina kartonger. Jag ville ta bort dem redan förra helgen men maken såg till att de fick stanna en vecka till. Tyvärr har det inte blivit så mycket gjort i helgen då min ryggrad fick samma form som en ostbåge i fredags och det är inte förrän idag som jag känner mig bättre. Då är det inte läga att klättra omkring och försöka ta ner julstjärnor och annat pynt.
 
 
Förra veckan tog jag en tur in på H&M Home där de dukat upp med en massa rosa nyanser och jag blev riktigt inspirerad och köpte med mig både rosa kuddfodral och vaser. Det är inte klokt att många av kuddfodralen inte kostar mer än 49.50 kr styck. Det är ett riktigt kap.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0