En riktigt dålig dag

 
Idag har jag verkligen inte varit på topp. I natt började jag må illa och sedan spenderade jag natten och morgonen hängandes över toalettstolen. Inte speciellt trevligt med andra ord. Som ett brev på posten kom sedan febern och det blev till att stanna inne idag. Till råga på allt har det dessutom varit sol ute idag för första gången sedan vi kom hit och det är tur att vårt fönster vetter mot några av barnbackarna så att jag i alla fall har fått se Lillebror åka skidor.
 
Pyret blev uppflyttad till en skidskola för barn som sedan tidigare kan åka skidor och hon är så stolt över att de åkt den 6-sitsiga liften upp till toppen flera gånger för att sedan åka ner igen. Lillebror älskar också slalom och har kommit på att det är roligare att åka baklänges ner för backen än framlänges. Det är verkligen så typiskt mina barn, först gör de som de ska men sedan blir det tråkigt och de ska alltid hitta på ett eget sätt att göra saker och ting på.
 
Jag mår fortfarande illa och har feber men har nu försökt att äta någonting för första gången idag. Maken tog upp lite kyckling, ris och vitt bröd som jag hoppas att min mage ska tycka om.
 
Vi får se om jag känner mig så pass mycket bättre i morgon att jag kan åka lite skidor med Lillebror i barnbackarna. Det är nämligen sista dagen i morgon och på eftermiddagen tar vi bilen hem igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0