Nya hyllor i Pyrets rum

 
 
För ett tag sedan var jag och maken på IKEA för att köpa hyllor till Pyrets rum. Hon önskade sig olika Friends lego i julklapp och fick både Olivias hus och Kryssningsfartyget. Jag insåg ganska snabbt att efter att hon byggt upp dem vill hon inte plocka ihop dem igen för att lägga ner delarna i en låda.
 
 
Hon hade redan en hel del förvaring i sitt rum både under sängen och i en stor Expedit IKEA hylla med lådor i men hennes lego behövde stå framme och skulle gå sönder om de stoppades ner i en låda. Nu när vi var på IKEA köpte vi två Lack hyllor och där har hon nu alla sina Friends lego uppställda samt lite annat smått och gott. Nu är det enkelt för henne att ta ner sina lego när hon är leksugen vilket faktiskt händer ganska ofta. Jag måste säga att jag tycker hon är duktig som har satt ihop alla sina Friends byggen helt själv med hjälp av instruktionerna.
 
 
Vi köpte även två tavellister som vi satte ovanför hennes vångingssäng. Där är det lätta att byta ut böcker, tavlor och teckningar så att hon kan ha de saker framme som hon för tillfället tycker mest om. När vi fyllde både hyllorna och tavellisterna måste jag säga att mysfaktorn i rummet höjdes markant och rummet känns inte lika tråkigt och sterilt längre.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Liska

Hejsan!

Vilken fin blogg och fina bilder du har :)

Jag har en liten fråga till dig! Jag är intresserad ut av att starta eget och börja sälja just barnkläder på nätet men innan jag gör det så vill jag gärna veta vad du tycker! Skulle du orkar fylla i enkäten som finns nedanför? Jag skulle vara väldigt tacksam om du kan fylla i enkäten som finns på länken nedanför! Det tar max 5 minuter av ditt liv

Om det skulle vara möjligt, skulle du kunna dela med dig enkäten till anda föräldrar? Ju mer svar, desto bättre!

https://www.surveymonkey.com/s/6VLTGDY

Tack så mycket!

MVH,
Liska

2014-02-19 @ 19:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0