md formulations VIT A PLUS illuminating

 
Sedan jag fick barnen har jag fått några mörka fläckar i ansiktet av varierande storlek. För ungefär ett halvår sedan fick jag tipset om att använda Clinique Even Better Clinical Dark Spot Corrector. Visst blev det bättre men inte så bra som jag hade hoppats. På jobbet är det flera som använder sig av hudprodukter från md och de säger bara fantastika saker om märket.
 
 
På lunchen idag traskade jag iväg till Åhléns för att se om jag kunde hitta någonting hos md som motsvarar det jag har haft hos Clinique. Tjejen som hjälpte mig visste precis vad jag behövde och lovade att det kommer att göra en stor skillnad på mina mörka fläckar och jag kommer tydligen få ett helt annan lyster i hyn.
 
Däremot måste jag säga att serumet som jag ska använda två gånger om dagen är sjukt dyrt. Nu får vi bara hoppas på att det verkligen fungerar.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0