En oväntad vänskap - dagens filmtips

 
Igår hyrde vi en riktig feel good film, nämligen den franska filmen en oväntad vänskap. Jag skrattar sällan rakt ut när jag ser på film men igår var helt klart ett undantag. Filmen är verkligen helt fantastisk. Dessutom är jag extra svag för filmer som är baserade på verkliga händelser vilket just är fallet för denna.
 
I övrigt har det inte varit en höjdarhelg. Jag har så ont i halsen att jag nästan börjar få panik. Det är verkligen inte optimalt inför kommande veckas operation. Och som om det inte vore nog brände jag tummen, pekfingret och långfingret på höger hand när jag och maken lagade mat i ugnen idag när svärmor var här på middag. Det är inte klokt vad det göra ont att bränna sig. Nu blir det till att bli vänsterhänt till dess det känns bättre och jag är verkligen dålig på att göra saker med "fel hand". Nåja, hoppas att kommande vecka börjar på ett betydligt bättre sätt än hur denna vecka slutade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0