Sjukstuga för 5:e veckan i rad

 
Idag var Lillebror tillbaka på dagis efter fyra veckor hemma. Någon strödag har han varit frisk och tillbaka på dagis men redan dagen efter har han fått ögoninfektion eller feber. Min förhoppning var nu att det var slut på sjukstugan här hemma men nu har tyvärr jag trillat dit.
 
Det började lite smått i torsdags men nu är det riktigt illa. Halsen svider och bihålorna är igentäppta samtidigt som näsan konstant rinner. Jag har kräkts två gånger idag då jag hostat så mycket och huvudet värker så att jag tror att det håller på att trilla av. Antar att det är bihålorna som spökar.
 
Kompisarna på bilden har hållit mig sällskap idag och jag har legat i soffan med en mängd kuddar under huvudet. Det är ett elände att försöka ligga ner och sova då det inte går att andas genom näsan och halsen svider vid varenda andetag. Det kan bara gå frammåt från här och jag hoppas att det snart kommer att vända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0