Att dagen kan gå så fort

 
Dagen har jag spenderat hemma med barnen men i morgon blir det dagis och skola igen. Nu håller jag tummarna för att vi slipper fler sjukdomar här hemma. Jag förstår inte vad som hände med alla dagens timmar idag. Plötsligt är det nästan dags för middag och det känns som om det precis var dags för frukost.
 
Jag har i alla fall varit produktiv då jag bakat saffransbiscotti, stekt ett lass med pannkakor, satt upp min nya julstjärna i fönstret och tvättat fler maskiner tvätt. Dessutom har jag hunnit med att pyssla om barnen och plocka undan i största allmänhet.
 
 
Barnens favorit har idag varit att leka med Lillebrors Legoslott där hans playmobilgubbar tydligen blev anfallna av en drake och några dinosaurier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0