Håll i hatten

 
Idag har det varit väldigt varmt här i Kroatien (31 grader i skuggan). Förmiddagen spenderade vi vid poolen och lunchen intog vi på en restaurang mitt på stranden. Efter maten blev Lillebror så trött att han ville gå och sova så jag tog med honom hem och låg vid poolen under tiden han sov.
 
 
Middagen åt vi på en annan restaurang med utsikt över havet och jag åt underbara havskräftor. Vi fick som vanligt se en fantastiskt solnedgång och jag måste verkligen lära mig fotografera den så att jag kan visa några tjusiga bilder. På vägen hem började det blåsa och nu är det halv storm. Alla badkläder, saronger och handdukar som vi lagt på tork på altanräcket hade fått vingar och flugit iväg när vi kom hem. De flesta hittade vi på altanen men ett bar bikinibyxor och vår sarong är spårlöst borta. Vi får ta och leta vidare i morgon men just nu är det för mörkt ute. Trots att det blåser så att vi tror att taket snart ska lyfta är det riktigt varma vindar. Vi får se hur det ser ut på tomten i morgon när vinder förhoppningsvis har lagt sig.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0