Hallen är nästan klar

 
Både i lördags och söndags gick jag lös med penseln i hallen och nu är det faktiskt nästan klart. Igår målade jag även påshyllan från Norrgavel och när barnen somnat idag satte jag och maken upp allt på väggarna.
 
 
Nu har vi fått plats för våra saker och jag måste säga att påshyllan sväljer en hel del. Barnen har även fått krokar som sitter i deras höjd och det smarta är att de fälls in i hållaren när kläderna inte hänger på plats.
 
 
Nu ska jag köpa vita papplådor att sätta ovanpå klädhängaren och sätta upp några tavlor. Det börjar ordna till sig med andra ord.

Kommentarer
Postat av: josefin

Ser super fräscht ut! =)

Svar: Tack. Jag måste faktiskt säga att jag är riktigt nöjd
Jag

2013-10-22 @ 02:46:31
URL: http://josefiinjeanette.blogg.se
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Snyggt!! Och vilka fina krokar! Var kommer de ifrån?

Svar: Krokarna kommer från Umbra och jag har köpt dem på deras hemsida. Det finns även ett annat märke som heter LoCa Knax men de är mycket dyrare som säljs på danskdesign.nu
Jag

2013-10-22 @ 11:52:09
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0