Nya vitaminer i mitt badrumsskåp

 
För att få ordning på min trötta kropp gick jag in till hälsokostaffären på lunchen för att få lite hjälp. En jobbarkompis har nämligen tipsat mig om att skaffa D-vitamin och det var precis vad jag nu köpte.
 
Jag berättade att jag lite sporadiskt tar Mitt Val Kvinna vitaminer men det tyckte expediten var helt förkastligt. Enligt henne är det bara syntetiska vitaminer och de är alldeles för klena för att ha någon effekt. Istället visade hon mig några vitaminer som var stora som dasslock och jag fick henne att inse att de skulle jag aldrig i livet kunna svälja. Då gick hon över på en flytande variant (Mivi Total Kvinna) som jag ska ta en gång om dagen. I början ska jag ta dubbel dos för att sedan trappa ner och ta den vanliga dosen. Det ska verkligen bli intressant att se om det har någon effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0