Julkuddar i soffan

 
Hela dagen har gått åt till att åka och köpa färg samt att måla Lillebrors rum en gång till. Totalt har jag målat väggarna tre gånger och just nu är jag ruskigt trött på det och vill inte se en roller på flera månader. Tyvärr målade jag ena väggen med limegröna ränder för några år sedan och nu är det ett elände att täcka över det med vit färg.
 
Jag fick lite tid över och bytte ut några av kuddarna i soffan till lite juligare alternativ. Kuddfodralen är köpta på H&M Home och är betydligt billigare än att köpa liknande på Hemtex eller Åhléns. Dessutom tycker jag att de är riktigt fina. De har fler varianter men de är slutsålda både på nätet och i butiken och de var osäkra på om de skulle få in fler.
 
I kväll ska jag och maken möta upp kompisar i stan för att gå på Stadsteatern. Barnen får stanna hemma med svärmor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0