Blossa glögg Dalecarlia 2013

 
Nu har jag börjat att få lite bättre koll på den tornado som jag har inne i mitt huvud. Jag har gjort mentala listor på en massa "måste" saker och sakta men säkert betar jag av dem vilket känns otroligt skönt. I morgon är det ytterligare en stor bit som faller på plats och sedan kommer det nog bara att rulla på.
 
Jag har också fått ett riktigt sug efter julen. Det brukar inte vara min bästa högtid men nu tycker jag att det ska bli riktigt skönt att vara ledig och umgås med familjen. På lunchen idag tog jag mig till Systembolaget för att köpa årets glögg från Blossa. Flaskan är riktigt fin men smaken är tydligen en hemlighet och vad jag har fått höra avslöjas det inte förrän på lucia.
 
Efter dagis idag har vi haft "skärmfritt" här hemma. Då passade Lillebror och maken på att riva ut golvet i hans rum och jag och Pyret byggde Friends lego. Överst på hennes önskelista till tomten är att få Friends Olivias Hus och det är minsann en fågel som har viskat i mitt öra att det är precis det som kommer att ligga under julgranen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0