25% rabatt hos AgnesAmelia

 
 
Jag måste tipsa om att AgnesAmelia har 25% rabatt på hela sitt sortiment fram till 17 november klockan 24.00. Ni måste ange koden Novemberhelg i kassan. De har märken som Voluspa, Maison Belle, Au Lait, L:a Bruket, Reunion och många fler.
 
Själv var jag snabb som bara den med att köpa några produkter från Maison Belle som jag suktat efter en längre tid. Totalt blev det Tvättmedel för siden och ull, Köksrengöring Grapefrukt och Bergamotte, Fönsterputs, Toalettrengöring Citron och Mynta samt Badrumsrengöring Lavendel och Mynta. Allt detta blev mitt för 385kr och nu kommer det bli lite roligare att städa här hemma och dessutom kommer det att dofta ljuvligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0