Sonia Rykiel Just for you och Rue Jacob

Bilder: Eget collage gjort på bilder från www.drytrend.com
 
Till nya badrummet har jag varit inne på att köpa färgglada handdukar då allt annat går i vitt, svart och grått. Hela tiden har jag haft Missoni för ögonen men jag har hört från användare att de inte håller måttet och att många är besvikna på kvalitén. Därför vänder jag nu blicken mot Sonia Rykiel och hennes handdukar och morgonrock. Jag är nämligen helt galen i turkost tillsammans med brunt, grått eller svart. Jag skulle vilja köpa två Rue Jacob badhanddukar och sedan blanda med två Just For You handdukar. En Just For You morgonrock till mig själv står också på önskelistan. Många tusenlappar blir det men med tanke på att min nuvarande morgonrock har 20 år på nacken borde det bli helt ok utslaget på alla år jag kan ha den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0