Kaknästornet

 
Idag blev det lite otippat middag i Kaknästornet. Jag har som sagt inte varit där sedan jag var liten och det var faktiskt riktigt mysigt. När jag satt där uppe i luften och tittade ut genom de stora fönstrena som går från golv till tak insåg jag att Stockholm är en otroligt vacker stad.
 
 
Hit måste jag garanterat ta mina barn i sommar. Nedanför tornet finns även en stor lekplats som de kan röja runt i. Det var i alla fall en positiv upplevelse att komma upp i kaknästornet och maten var god, utsikten vacker och sällskapet trevligt. Jissus vad vi har skrattat idag. Nu har jag garanterat förlängt min livstid om det är sant att ett gott skratt förlänger livet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0