Dove summer glow

 
Kommande vecka ska det tydligen bli upp till 19 grader varmt så det blir till att ta fram lite sommarkläder. Enda problemet är att jag är lika blek som en vattlagd sill och sola solarium finns inte på kartan för min del. Min räddning brukar vara Dove summer glow som fungerar som en vanlig lotion men som gradvis bygger upp en färg i huden. Jag har använt den under flera år men förra året provade jag istället på BUS.
 
När jag efter att jag smörjt in mig med BUS skulle tvätta händerna fick jag en stor vattendroppe som rann utmed benet och jag kan säga att den vita randen hade jag kvar ganska länge. Nu kör jag på den säkra vägen igen och när jag var på Coop i veckan sålde min affär just Dove summer glow till halva priset. Första insmörjningen blev igår och nu får vi se om jag kan få på mig några sommarkläder senare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0