Inventering av vår- och sommarskor

Idag är det första morgonen sedan i tisdags som Lillebror inte har haft 39 graders feber eller mer. Skönt att han är på bättringsvägen med tanke på att vi ska ut och resa i morgon.
 
Maken och jag delade på dagen idag och jag var hemma på förmiddagen och började jobba efter lunch. När solen strålar så härligt på dagarna börjar jag få lite vårfeeling trots att det är ruskigt kallt ute. Idag blev jag därför inspirerad till att ta fram barnens vår- och sommarskor.
 
 
Jag är den som handlar på rea och köper under "fel" säsong för att få riktigt bra priser. Pyret har det mesta inför varmare dagar men Lillebror behöver ett par bra sneakers. Favoriten för dagen var ett par tofflor som jag hittade till Lillebror och ett par flipp flops (modell snyggare) som svärmor köpte på OshKosh i USA förra året. Då var de lite stora och Pyret tyckte att det var ruskigt obekvämt att ha någonting mellan tårna. Nu är det tydligen inga som helst problem och de kommer garanterat att blir fullständigt utslitna i sommar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0