Inflyttning

 
Jag ber verkligen om ursäkt för den dåliga uppdateringen här på bloggen men efter jobbet de senaste dagarna har jag åkt till lägenheten för att städa efter hantverkarna och har inte kommit "hem" förrän efter elva på kvällen. Idag har vi faktiskt flyttat in trots att det måste städas mer i både Pyrets rum och vårt sovrum men resten är i ordning.
 
Jag började morgonen med att ta med mig kompisen B till IKEA för att shoppa förvaring till badrumsskåpen men som vanligt slank det ner en helt del annat "nödvändigt" som jag visar lite senare.
 
Som piff till badrummet köpte jag tre jättefina glasflaskor som heter Yngaren. Meningen var att de skulle vara prydnader men det är alltid smart om de även går att använda och då kom maken med förslaget att vi ska ha olika badskum i två av dem. Det blir betydligt snyggare än flaskorna från Body Shop som jag har idag.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Härligt att det gick så fort. Hur blev det med badkaret, blev du nöjd tillslut? Skall bli spännande att se.
Kram

2013-03-17 @ 15:49:46
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0