En tur med skotern

 
Idag körde vi en kopia av igår. Det gäller att passa på att vara ute när solen skiner. Skotern tog oss idag till en ö mitt ute i sjön och det blev grillning precis som igår. När vi var på plats och tände brasan insåg jag att jag glömt korven hemma. Det var bara till att hoppa upp på skotern och åka fram och tillbaka för att rädda lunchen.
 
 
Mina barn älskar verkligen att åka skoter och väl ute på ön tog jag först Pyret och sedan Lillebror på en tur runt ön och ut till en badplats som vi åkte till för två somrar sedan. De har svårt att förstå att vi badat där när det nu är täckt av snö och is.
 
 
 
Väl hemma igen tog jag och Lillebror en tur till mamma och pappa medan Pyret tog en skidtur med maken.
 
 
Ikväll ska vi bjuda mina föräldrar på lasagne och till efterrätt blir det kladdkaka med grädde (barnens favorit).
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Va fint badrummet blev 😃 Det ser ju jättemysigt ut! Och va härligt det ser ut att ni har det i Jämtland, lite skillnad på mängden snö här och där...

2013-03-26 @ 08:37:33
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0