Bokrea

 
När bokrean startade var jag på plats på lunchen då Akademiebokhandeln ligger precis vid jobbet. Det blev några böcker till barnen och de som handlar om livet i skogen och på havsstranden kommer att bli favvisar i vår och sommar. Där står en massa intressant fakta som blandas med foton och teckningar. Båda barnen gillar dem skarpt och när snön har smält ska vi ta med den ena ut i skogen för att se om vi kan hitta någonting som finns med i boken.
 
Till mig själv hittade jag ingenting men här i veckan gick jag in på Akademiebokhandeln vid Lindingö Centrum och då köpte jag kokboken Asiatiska nudlar och smårätter av Monica Eisenman. Bästa stället att köpa reaböcker för mig har faktiskt varit på Willys. Idag när vi var och handlade köpte jag Ännu mera halv åtta hos mig. Jag har slutat titta på programmet då det oftast är läggdags för barnen vid den tiden men jag har nu alla tre kokböckerna med recept från programmen och de är faktiskt riktigt bra alla tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0