Badrummet är så gott som klart

 
Idag var det besiktning av badrummet. Jag har varit hemma hela dagen då Lillebror är inne på dag fyra med över 39 graders feber. Inte helt kul med tanke på att vi ska flyga på lördag men jag hoppas fortfarnade att det kommer att bli bättre till dess. Som ni kan se på bilden ovan följer han mig som en hundvalp när han är sjuk. Tydligen tycker han att det är mysigt att ligga på det varma badrumsgolvet trots att han själv är så varm på grund av febern.
 
 
När jag berättade för Pyret att det skulle komma några hantverkare under dagen frågade hon mig hur många karlar som kommer. Jag kan säga att hon stod där med stora ögon när fyra stora killar kom in genom dörren. Det mesta är nu klart i badrummet men det ska till en marmorskiva som "lock" över den inbyggda cisternen för den vägghängda toaletten och tvättmaskinen ska byggas in. Toahållare och krokar för handdukar ska även sättas upp. Golvet däremot är inte ok. Det finns spår av fogmassa på klinkersen och även spår efter fyra händer. De kommer att fixa golvet under tiden vi är på semester så förhoppningsvis kommer det är se toppen ut när vi väl är tillbaka.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0