Stress, stress, stress

 
Jag känner att jag börjar bli en riktig gnällkärring och det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag under de tre senaste dagarna jobbat över 13 timmar per dag. Det betyder mycket sena kvällar vilket leder till betydligt mindre sömn än vanligt. Dessutom har min njure bestämt sig för att inte vara så sammarbetsvillig. Den har skött sig ett bra tag men nu är det tydligen dags igen.
 
I tisdags passade jag i alla fall på att springa på lunchen och jag måste säga att jag är lyckligt lottad som har nära till många fina löparstråk i Stockholm. Under löpturen i veckan sprang jag utmed vattnet med Gröna Lund som utsikt. Inte illa.
 
På luncherna försöker jag annars göra en massa ärenden som jag inte hinner med efter jobbet då allt är stängt redan när jag lämnar jobbet på kvällen. Nästa vecka blir det nämligen stort firande hos mamma och pappa med tanke på att vi är sex personer i familjen som fyller år mellan slutet av maj till augusti. Det är med andra ord en hel del presenter som ska inhandlas. Bara att stressa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0