Reashopping hos Isa Couture och Oii

Idag vräker regnet ner och jag och fru S har surfat runt på datorn för att titta lite på rean. Som vanligt blir det mest saker till barnen men jag lyckades faktiskt hitta några fina saker till mig själv.
 
Inne hos Isa Couture (som har vansinnigt fina saker) köpte jag en Marple Scarf Purple från Stylesnob, en Stella Poncho Blue från Ester Elenora och en Fima Tee Leo Brown Black från Second Female. Den sista kommer att bli så snygg tillsammans med ett par tighta svarta byxor. Det finns egentligen hur mycket fint som helst på rean men jag måste hejda mig lite.
 
Eget kollage med bilder från www.isacouture.com
 
Till barnen blev det lite smått och gott från Oii som jag tycker har en riktigt bra rea denna gång.
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0