Menu Norm Bath


Bild: www.menu-design-shop.de
 
Idag har arbetspasset varat i mer än 13 timmar och det är tyvärr minst tre likadana dagar kvar denna vecka. Däremot har nedräkningen börjat och det är fyra dagar kvar till SEMESTER. Det ska bli så otroligt skönt.
 
Barnen fick igår reda på att vi har fått låna en jättestor studsmatta av min syster som ska sättas upp vid sommarstället i Jämtland. Därför har jag idag shoppat loss på ett skyddsnät till den för 2 000 kr. Inte gratis direkt men nödvändigt när jag har två hoppgalna barn. Jag antar att studsmattan kommer bli en av sommarens höjdpunkter.
 
Nu är det verkligen hög tid att få klart det sista i badrummet och vi behöver en pedalhink att ställa på golvet. Jag har länge varit sugen på en från Vipp men tycker att de är lite för mycket retro. Nu har jag istället fallit för serien Norm Bath från Menu. Lite modernare men ändå enkla och snygga. Vi får se vilken av dem som får flytta in.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej hej! Hoppas allt är bra med er! Tänkte höra om du fortfarande är nöjd med appen du kör för löpningen? Och i så fall om man kan få veta vad den heter... (minne som en guldfisk vet du..)

Kram kram

2013-07-03 @ 21:27:55
URL: http://nattstad.se/emaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0