Födelsedag

 
Jag har helt glömt att berätta att jag fyllt år under tiden vi har varit här i Jämtland. Dagen började med frukost på sängen. Egentligen ska jag väl säga smask på sängen då det var kladdkaka med grädde och te i våra fina Lexington koppar som vi fick av vänner som besökte oss förra sommaren.
 
 
Dagen spenderade vi i solen och jag fick även in en löparrunda. Middagen åt vi hos mina föräldrar och till efterrätt fick jag en av mina favvisar nämligen friterad camembert. Mamma hade också gjort en jättegod jordgubbstårta.
 
 
Av syrran med familj fick jag olika bakprylar som jag kommer att få när vi kommer hem (det är lite svårt att ta med stora saker på flyget). Mina föräldrar gav mig en bok och en burk för kakao från Derrière La Porte/Dixie som jag önskat mig under en längre tid och nu är den äntligen min.

Kommentarer
Postat av: Ett stenkast från Fyndet

Jamen grattis i efterskott!!

Verkar som att du haft en fin dag!

2013-07-21 @ 23:54:29
URL: http://ettstenkast.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0