Vipp brunchset

Någonting jag verkligen gillar på vintern är att äta en riktigt god brunch. Bäst blir det faktiskt om barnen inte är med och jag och maken får sitta i lugn och ro och bara njuta. Vi ska faktiskt på brunch till Hemma på ön på lördag och där går varken maten eller barkverken av för hackor. Jag lovar att jag ska ta bilder och visa er senare i helgen.
 
Bild: www.vipp.com
 
Vipp har lanserat ett brunchset som är jättefint. Synd att mitt kök redan är överbefolkat för annars hade jag gärna ätit min frukost på detta set.
 
Jag måste säga att jag sneglar lite på Vipp gällande inredning till nya badrummet. Tyvärr är prislappen alldeles för dyr när det bl.a. gäller deras tvättkorg, men den är ju så ruskigt snygg. En tvålpump från samma märke har jag i alla fall bestämt mig för att det blir. Åh, det kommer att bli så fint när det väl är klart.

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Ok nu känner jag ingen press.... ;)
Ang vipp är jag sugen på en papperskorg därifrån till badrummet. M har sagt att vi kan köpa en om jag lovar att slänga mina linsaskar varje dag och inte rada upp dem på spegelhyllan som jag gör nu.
Kram

2013-01-29 @ 10:29:09
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0