Lego, lego och mer lego

 
I fredags var det dags för Åhléns att köra halva priset på reapriset för bl.a. Lego. Då jag jobbar väldigt nära just Åhléns såg jag ett antal personer hos oss som kom med gigantiska påsar i händerna efter lunch och ryktet om rean började sprida sig. En kollega till mig rusade iväg och kom tillbaka med Lego City Skogspolisstation som i vanliga fall kostar 800 kr och nu kostade 225 kr.
 
Då maken slutade tidigt i fredags kunde han hämta barnen och jag begav mig till Åhléns för att göra några kap. Det är många kompisars barn som fyller år inom de närmsta månaderna och därför ville jag köpa presenter och med tanke på priset vore det bara dumt att låta bli. Jag köpte på mig Skogspolisstationen, Duplo Djurkliniken, tre olika paket med Friends och två enmeters Hello Kitty set med färgpennor, kritor och tuschpennor samt mallar. Hela kalaset gick på 760 kr. Helt galet med tanke på att bara Skogspolisstationen egentligen kostar 800 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0