Dropit krokar från normann copehagen

 
I fredags åt jag lunch med min kompis A som är en riktig shoppingguru. Han inleder mig alltid i frestelse och får mig att köpa både det ena och det andra. Efter lunchen tyckte han att vi skulle gå till Illums Bolighus för att titta på deras rea.
 
Det första jag fick syn på var krokarna Dropit från normann copenhagen som jag skrivit om tidigare. Det fanns bara svarta i large vilket jag kan tycka är lite för stora men då de kostade 175 kr för två och det är bytesrätt i åtta dagar ville jag ta hem dem och prova. Tanken är att de ska sitta bakom vår sovrumsdörr och att vi ska hänga morgonrockarna på dem. Igår gick maken lös med borren här hemma och då fick även krokarna komma upp. De passar verkligen superbra och jag är nu lite sugen på att köpa några mindre i vitt för att sätta på väggen i hallen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0