Plockepinn

 
Pyret har fortfarande feber och är inne på 7 dagen. Jag ringde faktiskt till läkaren idag för att se vad detta kan vara. Enligt henne är det ett virus som härjar och ger barnen hög feber upp till 10 dagar. Om det inte är bättre till på fredag vill hon att vi kommer förbi och tar lite prover.
 
Jag tror nog inte att jag och maken är direkt populära hos våra arbetsgivare just nu men vad sjutton kan vi göra. Maken får stanna hemma i morgon och jag på fredag.
 
En fördel med att vara hemma och vabba är att jag har börjat plocka ur de tre garderoberna som försvinner när bygget av badrummet börjar v.8. Paniken börjar komma smygande för jag vet inte hur sjutton vi ska få plats med alla saker. Att stoppa ner saker i källaren blir inte lätt då det där är så fullt att det knappt går att öppna dörren. Nåja, jag har börjat rensa och en hel del ligger nu på maken (han gillar att spara på saker han aldrig kommer att använda).
 
 
Inne i en garderob hittade jag en skohylla som jag köpte billigt förra året men aldrig monterat ihop. Idag satte jag igång och nu har jag fått in 27 par skor i hyllan som jag sedan ställt in i den andra stora garderoben som finns i hallen. Tyvärr finns det varken plats för maken eller barnens skor och en till hylla skulle nog behövas. Vilken himlans tur att mina andra skor finns på jobbet. Det får verkligen inte plats fler här hemma.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej, vilken fiffig skohylla! Kommer du ihåg var du köpt den? Jag har tröttnat på skohögen på hallgolvet och söker ngn smidig hylla som får plats i klädkammaren. Hälsn, Therese

Svar: Hej, Det var genom Lets Deal eller Groupon som jag köpte den. Tyvärr har jag inte sett att de haft den sedan dess.
Hälsningar,
Lidingömamman
Jag

2014-01-04 @ 09:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0