Influensa eller något annat elakt

Tyvärr har det blivit glest med inläggen men de har sina förklaringar.
 
 
I lördags var det fullt ös då vi började dagen med att gå på dop och sedan bjöd vi in oss till min syster med familj på lunch. Jag har tidigare berättat att hon är bra på att laga både mat och bakverk och den här gången bjöd hon på en riktig buffé till lunch. Det bjöds på kycklingspett, mini quiche lorraine pajer, grönsaker, sallad med ceasardressing, nanbröd stekta i chili och vitlök. Till det serverades också en paj på kyckling, zucchini, soltorkade tomater, kronärtskocka och den var helt fantastiskt god. Jag ska be om receptet så att jag kan dela med mig till er. Den kommer att bli toppen att ha med på picknicken i sommar. Till efterrätt serverades hemmagjorda brownies och en chokladcheescake. Det var nästan så att vi alla rullade hem efterråt.
 
 
På kvällen började jag känna mig trött och 04.30 på söndagen vaknade jag och mådde illa. Sedan gick hela söndagen i ett töcken. Jag kräktes och hade 38,9 graders feber. Inte alls roligt. Idag måndag har jag mindre feber men nu har jag fått en sån himlans magknip. Det blir inget jobb för mig idag eller i morgon men förhopppningsvis är jag på benen på onsdag igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hemma på ön

Nä stackare. Krya på dig!!
Kram

2013-02-25 @ 17:22:21
URL: http://hemmapaon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0