FREDAG

 
Den här veckan har varit alldeles för lång och seg. Det var inte en dag för tidigt att det äntligen blev fredag. Mina små pluttar ligger nu på madrasser på golvet och sover och jag ska snart lägga mig bredvid dem då jag är ruskigt trött. När vi bor hos svärmor sover vi alla i samma rum och barnen tycker verkligen att det är toppen. Enligt dem är det som att vara på semester.
 
Ikväll var vi lata och beställde hämtmat som sköljdes ner med lite vitt vin. Bilden ovan är från tidigare i veckan då jag lånade en av svärmors stekpåsar och gjorde kyckling i ugn. Det var verkligen toppen och det är bara att tömma påsen på skyn som blir och piffa till den lite så har du en god sås på ett litet kick.
 
I helgen blir det fullt ös. Dop och besök hos syster i morgon och på söndag har vi lekdate med dagiskompisar och deras föräldrar. Vi ska även ta en sväng till lägenheten för att kolla status på badrumsrenoveringen. Hoppas att det ser lite bättre ut än förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0