Doppresent

Bild: www.brio.se
 
I dag efter jobbet tog jag mig till Leksaksborgen vid Östermalmstorg som är en fantastisk leksaksbutik. Tidigare fanns en liknande vid namn Hulteri Bulteri här på Lidingö men den stängdes ner i höstas. Jag var nu på jakt efter en doppresent till en liten kille som döps nu på lördag.
 
Det är så svårt att hitta någonting till killar men jag fastande för en goding från Brio. Mina barn leker med makens leksaker från Brio som han hade när han var liten och de håller fortfarande och är även lika färggranna som då. Nu har Brios saker blivit lite mer stilrena och det fick bli en liten stapelleksak i form av två pandor. Jag hoppas att lillkillen kommer att kunna använda dessa under en lång tid och det är ett stort plus att den är gjord i trä istället för tråkig plast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0