Glittrigt värre från Monsoon

 
Min absoulta favoritklänning nr.1 köpte jag i London hos Monsoon när jag, mamma och syrran var där förra året. Deras kläder passar mig riktigt bra och jag vet alltid vilken storlek jag ska ha. Därför är det toppen att kunna handla deras kläder och accessoarer på nätet och när jag var i Finland gick jag loss på deras rea.
 
Frakten tar upp till en vecka men vad gör väl det. Denna gång köpte jag ett par svarta ballerinaskor i mocka, ett par sandaler med pärlor, en clutch väska, en blå broderad blus, en blå blus med handsydda broderier och en väska med blommor på till Pyret. Allt detta blev mitt för endast 102 pund. När jag provade allt i dag passade de som handen i handsken, inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0