Feber och en golfrunda

 
Planen idag var att svärmor skulle hämta barnen på dagis och att de sedan skulle sova över hos henne. Maken och jag skulle då passa på att ge oss ut på golfbanan vilket skulle vara min första gång på flera år. Tyvärr blir inte allt som man tänkt sig och när Pyret vaknade med feber idag var det bara att gilla läget.
 
Nu är det så att min svärmor är en smart kvinna och efter att jag berättat att vi får ställa in alla planer ringde hon tillbaka och föreslog att jag och hon skulle ut och spela och maken stanna hemma med barnen. Jag var inte sen att hänga på och vi fick en riktigt trevligt golfrunda. Vädret var toppen, spelet bra (jag var helt klart nöjd med tanke på att det var år sedan jag spelade sist) och sällskapet toppen. Tack snälla svärmor för en riktigt toppenkväll.
 
Nu är jag riktigt sugen på att ge mig ut på banan igen. Dock måste jag träna puttar innan då det helt klart var den svagaste länken idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0