Clarion Hotel Arlanda Airport

 
Ni får ursäkta att jag inte har uppdaterat bloggen på några dagar men det har varit bråda dagar både på jobbet och hemma. Det börjar nämligen bli semesterdags för oss och då är det alltid en massa som behöver fixas innan det är dags att ge sig iväg.
 
Efter jobbet idag tog vi in på Clarion Hotel Arlanda. Vi flyger nämligen till Kroatien tidigt i morgon och då kändes det skönt att lyxa till det och åka ut en dag innan. Planen var att bada i poolen men vädret är tyvärr skrutt idag och ingen var speciellt sugen på att traska ut till utomhuspoolen.
 
 
 
Rummet som vi har är jättestort och vi har fått utsikt över flygledartornet, poolen och landningsbanan. Barnen är helt tokiga och springer runt och säger ååååååååh åt allt de ser. Tyvärr var restaurangen på plan 12 fullbokad idag så vi fick gå till Sky City för att äta. På vägen tillbaka gick vi upp till restaurangen för att titta på flygplanen som startade och det gick även att låna små kikare.
 
 
 
 
Det absolut smartaste med övernattningen är att maken nu har tagit med sig allt bagage för att checka in inför morgondagens resa. Då slipper vi stå i köer för att lämna vårt bagage på morgonen och kan fokusera på frukost runt 05.00 snåret och sedan går vi direkt till säkerhetskontrollen.
 
Jag kommer inte att kunna uppdatera så mycket under de kommande dagarna då huset som vi hyrt inte har internet. När vi väl kommer ska jag visa en massa bilder och jag hoppas att det är lika fint i Kroatien som jag har hört att det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0