Bodylicious av Sofi Fahrman och Julia Fors

 
När jag handlade på Willys i helgen fick jag syn på boken Bodylicious som jag har hört en hel del bra saker om. Nu när jag springer tre gånger i veckan är tanken att lyfta det hela en aning genom att tänka igenom vad jag äter och även börja träna några andra väl valda delar på kroppen. Det jag syftar på då är mage och rumpa.
 
 
Idag var det alltså dags att börja. När barnen badade badkar och jag satt på golvet och passade dem tänkte jag till lite och drog in en yogamatta och började köra magövningar från boken. Jissus vad det sved i musklerna men det är det värt. Senare på kvällen gick jag på rumpövningarna. Nu gäller det bara att köra på så får vi se om det ger resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0